söndag 24 november 2013

Mönster på Mönster

God morgon!
Mellan alla julkort så har jag gjort ett födelsedags kort. Jag ville testa en annan stil än den jag brukar jobba med och det slutade så här:



Grunden är ett vanligt cardstock som jag har kantat med svart Distress Ink.
Det prickiga mönsterpappret kommer från My Minds Eye, samma sak med cirklarna som jag klippte ut från ett ark.
Utöver det så använde jag två olika washi tejp, den prickiga kommer från ICA och den andra kommer från Panduro. Även halvpärlorna kommer från ICA och texten kommer från bokstävsarket som jag köpte på mässan (vet inte vilka som har designat de).

I dag verkar det bli super fint väder vilket är jätte bra då jag ska jobba, jag får passa på att njuta när jag går till tåget.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Superfint kort och mönsterpappret är väldigt snyggt

    SvaraRadera