onsdag 1 januari 2014

Årsresume 2013

Gott Nytt År!
Hoppas att alla fick ett bra avslut på det förgångna året. Själv hade jag en mysig kväll hos min mamma och lillebror.
Dagen i ära tänkte jag göra en lista med mina favoriter från 2013. Jag gjorde en årsresume för 2011 och 2012, det var väldigt kul att se tillbaka på de olika saker som jag gjort.

Klicka på månaden för att se alla inlägg för den perioden och på bilden för att komma till inlägget.

Då sätter vi igång!

Januari

En av sakerna som jag gjorde i början av året var det här fina örhänget. 

Februari


Denna månad gjorde jag ett utav årets favorit kort, det blev en fin balans mellan färgerna och dekorationer.

Mars

Det här var klart årets favorit!

April

I April blev det ett fint vårig kort med en jätte söt stämpel från Magnolia. 

Maj

Det blev lite tid i köket i år, bland annat gjorde jag lite goda cupe cakes.

Juni

Jag gjorde en liten söt nalle med korsstygn, bra tidsfördrif på tåget!

Juli

Under Juli månad så gjorde jag några riktigt somriga kort och det här var favoriten av dom.

Augusti

Jag köpte lite material från Panduro och gjorde ett fint mobilskal.

September

I september blev det mycket pyssel och en bra blandning, men den stora favoriten blev en Scrapbook LayOut med bilder från mina tre London resor. 

Oktober

Under hösten gjorde jag en presentlåda som jag fyllde med kakor.

November

I November så var det Fars Dag och jag gjorde det här kortet till min pappa.

December

Under julmånaden så blev det mycket jobb och lite pyssel tyvärr, men jag gjorde i alla fall lite fina julettiketter till mina julklappar.



Det har varit ett väldigt händelsefullt år, både på gott och ont. Jag ser verkligen fram emot årets alla planer.

Tack för titten, hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar