måndag 27 januari 2014

En ny samling med minnen

God kväll!
eller God natt beroende på hur man ser det!
I går kväll skrev jag ut lite bilder och satte mig för första gången på länge vid mitt pysselbord. I helgen tog jag tag och städade i ordning vilket verkligen behövdes då jag inte gjort det på ett par månader. Nu får vi bara se hur länge det håller sig fint.

Ja, till mitt pyssel! Jag satte ihop en Layout med lite olika bilder: fyra bilder som jag tog med min analoga kamera för en del år sedan samt en bild som min vän tog på mig medans jag fotade med min analoga kamera.
Så här blev det:



Matrial som jag använde mig utav:
Mönsterpapprerna samt clip outen (kameran och kassetbandet) kommer från en tidning
Halvpärlor från Reprint
Frimärken från Panduro
Samt träblommor med okänt utsprung

De svarvita har jag tagit vid olika tillfällen:
Landskaps bilden är från Björnunda där min vän från grundskolan bodde förut, tagen när jag och en annan vän från grundskolan var och hälsade på.
Bilden på blomman knäppte jag med min första filmrulle i gymnasiumet
Den ursöta tjejen är syster min, bilden tog jag på min farmors födelsedag
Den sista bilden tog jag när den första frosten kom de året.

Bilden som min vän tog är tagen i Västerljung där min pappa bor. Fotot är taget 2009 och mina bilder är från 08/09. Gud det känns som en evighet sen!

Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar