lördag 15 februari 2014

Alla Hjärtans Dag: Kort och presenter

God morgon!
Det är nog inte många som har missat att det var Alla Hjärtans Dag i går. Själv brukar vi inte fira de något vidare utöver en ask med gele hjärtan, men igår blev jag bjuden på middag av min man. I och med det så kunde jag inte vara sämre själv så jag fixade ihop lite små presenter och ett kort.
Kortet gjorde jag i går morse, det tog hela tio minter.

Allt tillsammans:
Jag hade köpt en T shirt, en tröja, en Lycko Sköldpadda från Östasiska museumet ( den ska tydligen ge evig ungdom, bra present eller vad?!) samt en ask me hemma gjorda praliner.

Och kortet:



Det blev väldigt mycket grönt i kortet och lite rosa. Jag använde mig utav:
Vitt cardstock
Mönsterpapper och clipout från en tidning
Tårtpapper, band och vira blommor(tror jag) från Panduro
Rosa blommor från Ica
Bling från Reprint

Nu är det dags för jobb igen!
Hoppas att ni får en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar