onsdag 13 augusti 2014

Födelsedags present samt Kort

Hallå!
I Söndags fyllde min mamma år så självklart fixade vi en present till henne. För att göra det lite roligare så dekorerade jag en låda att lägga presenterna i samt gjorde ett matchande kort till!
Eftersom lådan var rosa så fick resterande dekorationer gå i samma färgtema.



Kortet som jag gjorde blev 10,5x10,5  cm och ganska enkelt dekorerat med ett gäng blommor, hälvpälor och en metaldekoration.




Asken blev i samma stil med samma mönsterpapper som grund, ett gäng blommor, halvpärlor och en fjäril i metall:

Runt kanten av lågan limmade jag fast en band med bollar:



Jag tycker att det blev väldigt fint tillsammans och presenten blev lite roligare.
Tack för titten!

1 kommentar:

  1. Hello, Rebecca, this box and this card are very elegant! I like especially the colours you chose, the tiny flowers and the pearls swirl.

    Mariangela

    SvaraRadera