lördag 23 augusti 2014

You cant say "It's just a cup of Tea"

God Morgon!
Jag har blivit klar med mitt korsstygns projekt och fortsatt vidare till ett nytt. Det första var lite större än det senare och jag tror att det tog två dagar (inte konstant sittande) för att bli klart med den.
Dock blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Jag har väldigt lätt för att göra fel när jag följer korsstyngsmönster, ibland ser det fortfarande bra ut och i bland inte. Denna gång blev det de senare fallet, tyvärr.
Men jag slänger upp lite bilder i alla fall.



Mönster hittade jag i en av mina korsstygns tidningar från förra året.
Utöver de lila missödet med att mönstret blev fel så tycker jag väldigt mycket om färgerna. Jag köpte ett paket med garn från Panduro i helgen som endast innehöll pastell färger. Jag köpte även en med höstfärger som jag använde till nästa projekt.

Hoppas att du får en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar