måndag 5 januari 2015

Årets första kort

God morgon! 
Eller ja, förmiddag, dag eller något sånt.
Det ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen och ställa tillbaka mina sov tider så här efter julen. 
Det har blivit lite konstiga tider men övergången från praktiken då jag började kl 8, till att jobba och börja lite olika tider för att sedan bli ledig ett par dag då man vill sitta uppe länge och sova länge. 

Jag har i alla fall fått en hel del saker gjorda. Ett av dom är det här kortet:





De flesta dekorationerna så som blommorna, tårtpappret, halvpärlorna och knapparna kommer ifrån Panduro. Mönster pappret köpte jag för flera år sen och banden har jag fått i något scrapset.

Jag har en del saker att stå i innan skolan börjar, städa bort julen, plocka ordning på saker, läsa och göra lite uppgifter. Men det känns faktiskt riktigt skönt!

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar