söndag 18 januari 2015

Dopkort med ett litet flygplan

God Kväll!
Det har varit en relativt händelsefull vecka måste jag säga. Jag blev klar med mitt lapptäcke (!!), vi hade slut redovisning i skolan och lämnade in den sista uppgiften för den här kursen, Jag har även gjort lite små pyssel och spenderat helgen med att vara sjuk. Utöver det sistnämnda så är jag nöjd. Det är svårt att tänka sig att jag redan är klar med den första terminen på lärarutbildningen.
Det känns även skönt att lapptäcket blev klart även om de sista momentet blev irriterande då tråden tog slut. Jag måste erkänna att täcket blev långt ifrån perfekt men som ett första försök så blev det ett godkänt resultat = det blev ett täcke.

Jag har även gjort ett dopkort till en av min mammas kolleger. Det önskades ett blått kort med ett flygplan och då jag inte hade någon dekoration eller papper med flygplan så valde jag att klippa ihop ett efter att ha googlat lite bilder.





Pappret är ett av dom första mönsterpapperna som jag fick när jag började göra kort. Det är alltid kul att använda upp lite äldre saker och inte bara det som jag har köpt allra senast.
Just nu har jag en hel del pyssel som jag vill göra, så jag hoppas att jag får tid för det!

Ha en trevlig kväll och hoppas att ni får en bra vecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar