lördag 3 januari 2015

Julmarknad på Trostorp

Hejsan!
Även om julen är över så tänkte jag visa lite foton från julmarknaden jag stod på tillsammans med min bror och hans tjej. Vi stod på Trostorps julmarknad.
Det var något som vi bestämde ungefär en månad innan så vi hade inte jätte mycket tid på oss att förbereda. Allt utom julkorten som jag sålde gjorde jag under dom två veckorna som var innan marknaden. Min bror och hans tjej gjorde alla ljusen.

Jag hade med mig julkort, julstrumpor, glöggluvor, tomtar och berlocker. Jag hade inte mycket saker kvar efter marknaden och det jag hade fick min man med sig på deras skolas julmarknad, han är lärare. Dom sålde resten och pengarna gick till barnens framtida klassresa.





Det var kul att stå på en marknad igen, det var så länge sen jag gjorde det sist. Det var roligt att ha något att pyssla till och att umgås med min bror och hans tjej. Vi har pratat om att stå på lite fler marknader i år och vi hittar några intressanta.

Det känns både konstigt och roligt att det redan är 2015! Det ska bli spännande att se hur det kommande året blir.

Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar