söndag 15 februari 2015

Craft Haul

Hallå!
Hoppas att ni har haft en trevlig helg, själv sitter jag och förundras över hur snabbt den här veckan har gått! Förhoppningsvis är våren snart här.

I dag tänkte jag visa vad jag köpte på mässan i fredags. Jag gjorde av med ungefär 600 kr om man inte räknar med inträdet vilken var mindre än jag hade räknat med.

Här är allt tillsammans!
En härlig blandning av scrapbooking, smycke tillverkning och quilt hjälpmedel. Det känndes lite synd att jag inte hittade något nytt pyssel, men eftersom jag precis börjat med quilting och pärltillverkning tror jag att jag var lite inne på det.

Jag köpte en hel del glaspärlor för en bra peng; burken fyllde jag själv och det gick på 49 kr och den lilla påsen fick man proppa full för 19 kronor.
Sedan köpte jag en heldel mellan delar och lite berlocker som kanske främst var tänkt till scrapbooking men kanske hamnar på något armband.

 Något som jag hade bestämt mig innan att leta efter var lite nya blommor till mina kort. Visserligen har jag redan en del men färg utbudet börjar bli lite smått. Sen var även priset bra så jag passade på!

Jag behövde även lite nya dekorationer och jag hittade både jätte fina bokstäver samt lite annat fint.

Som jag skrev i mitt förra inlägg så blev det inga tyger eftersom jag inte riktigt kände att jag behövde några just nu. Förra månaden så köpte jag ett gäng gröna och bruna tyger så att jag har för i alla fall två kommande projekt. Så jag kan  lika gärna vänta.
Men ja köpte ett akrylblock och pappers mallar för att göra hexagoner. Jag vet att man kan klippa egna men min lata sida kickade in!

Det var allt!
Nu måste jag bara få tid till att testa allt.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar