lördag 14 februari 2015

Syfestivalen våren 2015

Hejsan!
Gårdagen var starten för vårens Syfestival i Älvsjö och efter skolan besökte jag mässan. Jag kom dit strax efter tolv och då var det ganska packat med folk och pyssel. Jag stannade till klockan fyra och då hade det lugnat ner sig och man kunde att folk hade varit väldigt köp sugna.

Som vanligt var det en trevlig stämning med massa inspirerande hantverk. Jag fick med mig en hel del saker hem men inte lika mycket som jag brukar handla och jag hade faktiskt ett par hundralappar kvar av mina tänkta spenderings pengar.

Här kommer lite bilder från mässan, så visar jag mina köp en annan dag.





















Ha en fortsatt trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. Jättekul att få se bilder från mässan när man inte har möjlighet att besöka den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det :) Varje gång jag inte går sitter jag och suktar på andras foton.

      Radera
    2. Visst är det :) Varje gång jag inte går sitter jag och suktar på andras foton.

      Radera