onsdag 18 mars 2015

Alltid Kul Med Lite Nytt

God Morgon!
Förra veckan hade jag en liten shopping-vecka. Jag åkte till Stockholm vid två tillfällen,under den ena turen var jag förbi Slöjds detaljer och den andra var jag förbi en Scrapbook butik. Sen i fredags åkte jag till Kungens Kura och Skärholmen Centrum med en vän och var då inne på Panduro.
Under dom tre turerna fick jag med mig allt det här!


Från Panduro:
Jag köpte en ny förpackning med Ink Blending Tools eftersom jag ändå behövde nya kuddar till min och de små kostar mindre. Sedan hade dom lite rea på lite pärlor och sånt så jag köpte tre förpackningar, en lila och två olika transparenta. Jag fick även med mig två olika förpackningar med scrapbook dekorationer: ett med en massa tas och en med blandade klistermärken (bokstäver, tags, mm)

Från Slöjd Detaljer: 
Jag hittade en förpackning med jätte fina rosor i vanilj, brunt och mint samt ett ark med cut outs som är väldigt fina. Jag köpte även en rulle med vit sneslå för att sy vimplar med!

Sista butiken!
Jag köpte tre ark med tags,motiv mm och sen en hel hg med blommor och blad!

Den här veckas mål är att plocka ordning på mina pyssel saker då jag har spridit mina saker ordentligt. Det plus att jag har en hemskrivning till på måndag som jag måste hinna med.

Förhoppningsvis kan jag pyssla ihop lite saker med det jag har köpt snart!
Tack för titten och välkommen tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar