fredag 20 mars 2015

Happy Happy Birthday!

Hej till alla er som också njuter av det här otroligt gråa och tråkiga vädret!
Det fina vårvärdet har bytts mot ett alldeles för tråkigt väder. Om man har tur så håller det inte i sig allt för länge.
Själv tar jag en lite paus från pluggandet. Jag har suttit i skolans bibliotek sen klockan nio och gått igenom vad för stoff som jag ska använda samt skrivit första sidan. Jag har en del kvar att skriva innan jag åker hem och kollar igenom lite källor och videoklipp som jag ska ha till del två av uppgiften. Jag skulle vilja hitta allt jag ska ha under dagen så att jag kan skriva klart och samman ställa allt i morgon. Att sitta på söndag kväll och skriva in i de sista är inget som jag vill göra för en gångs skull.

Men nog om mitt muntra plugg-prat. Jag tänkte visa ett av mina ny kort som jag gjorde till min redan översvämmande låda.
Det blev lite grått, lite brunt, lite svart och lite vitt. Ett lite små charmigt kort med bra färgkombo! Nu när jag ser den igen så känns kanske den rödbruna färgen på bandet lite off men jag tror att det fungerar i alla fall.





Och om någon är intresserad av hur min dag ser ut, så är den så här munter!

Men lite glad får man ändå vara, trotts att det är tenta skrivningen i helgen så är helg ändå helg!
Tack för besöket, hoppas att ni får en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar