måndag 2 mars 2015

Have a Colorful Birthday

Hallå hallå!
Hoppas att allt är bra med er.
Själv sitter jag och funderar på om varför det inte alltid kan vara så har fint väder. Just nu är det verkligen vår väder ute.

Min helg bestod mest av att plugga till dagens lektion och inför fredas sals skrivning. Det sistnämnda gick lite si så där, men förhoppningsvis hinner jag få in en del så att jag klarar skrivningen.
I går kväll när jag egentligen borde ha sovit tog jag tillfället i akt och pysslade lite. En av sakerna som jag gjorde var det här kortet:




Jag ville verkligen använda mina nya dekorationer från mässan så dom låg och väntade på mitt skrivbord.
Jag har använt ett grått mönsterpapper från ett block som köpes på mässan innan denna och ovan på et tejpade jag tre rader washi tejp som kommer från Panduro om jag inte har fel.
Rosorna,knapparna och tyget köpte jag på mässan medans jag hade stämpeln, cut outen och halv pärlorna sen tidigare.

Nu ska jag fota dom andra små sakerna som jag pysslade ihop innan jag drar mig ut igen för att jobba lite,

Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar