måndag 30 mars 2015

Påskkort

Hejsan!
Hoppas att ni har haft en trevlig dag hittills. Själv så har jag varit i skolan och påbörjat ett grupparbete som troligtvis kommer att bli grymt kul. Vi ska hålla en museivisning för vår klass på Historiska Museet och temat på vår visning är historiebruk, periodisering, genus och källkritik. Otroligt intressant måste jag påstå!

När det gäller pysselfronten så var jag inne på Panduro i fredags och köpte där med mig lite små saker för att göra påskkort! I går kväll satte jag ihop det första som blev såhär:






Tyvärr så blev bilderna lite tråkiga på grund av vädret.
Jag blev väldigt såld på mönsterpappret och washitejpen. Det känns som att det var länge sen jag köpte nytt papper eftersom jag medvetet har undvikit det då jag redan har alldeles för mycket. Men då jag inte hade några påskpassande papper så kändes det ändå okej.

Jag ville även vara med i En Liten Butiks månadstävling som har påsktema:
http://enlitenbutik.blogspot.se/2015/03/marsutmaning-paskgult.html

Tack för besöket!





. 

2 kommentarer:

  1. Vilka milda fina färger ditt kort har!
    Tack för att du deltar i ELBs marsutmaning.

    Glad påsk, Monica

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!
    Glad Påsk!

    SvaraRadera