lördag 28 mars 2015

Tro, Hopp & Kärlek

God Morgon!
Eftersom det är helg och jag inte har ett ton olika skoluppgifter att göra (ignorerar alla läsning som jag har) så slog jag till och tog en sov morgon. Det var verkligen alldeles för länge sen. Om en stund ska jag iväg för att ta en fika med en kompis och i kväll ska jag på bio med min syster. Så förhoppningsvis blir det en lugn och trevlig dag.

Den har veckan har jag gjort lite nya armband med pärlorna som jag gjorde för två veckor sen )oj vad tiden går snabbt!). Jag gjorde ett par olika armband och använde upp de flesta pärlorna så nu måste jag göra lite fler pärlor.
Det armbandet som jag tänkte visa i dag är egentligen två armband som sitter ihop med en ring med berlocker. Det ena armbandet gjorde jag lite tunnare med glaspärlor och mellandelar i metal och i det hade hade jag även mina egengjorda pärlor.





Jag har lite fler armband att visa senare så välkommen tillbaka för det!
Ha en trevlig helg!!


2 kommentarer:

  1. Så otroligt fina smycken du gör!!!!
    Önskar dig en riktigt bra helg!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera