lördag 18 april 2015

A card with flowers and butterfly

God morgon!
Hoppas att ni ser fram emot en trevlig helg, själv ska jag strax kalla i väg till jobbet så det blev en tidig morgon. Men eftersom ja börjar tidigt så slutar jag inte allt för sent.

I dag tänkte jag visa mitt senaste kort som blev i lite shabby chic stil med blåa inslag. Grunden är ett lätt mönstrat papper som jag har kantat med distress ink. Taget fick jag med ett pappers sats och stämpeln kommer från Reprint.


De virkade blommorna har jag köpt på Ica och som passade bra med de olik formade knapparna. 

Fjädrarna och rosetten var med ett set som jag köpt från Panduro.

Jag delade på ett tårtpapper och satt en del i var motsatt hörn. 


Jag hoppas att ni tycker om det, jag blev ganska nöjd i alla fall. Det är roligt att kunna göra lite olika stilar på korten så det inte alltid blir samma sak även om vissa element återkommer.

Nu får jag tacka för mig och önska er en trevlig fortsatt dag!

11 kommentarer:

  1. Hej Becca!
    Så kul att du hittade in till mig:) och tack för din rara kommentar:))
    Ditt kort blev så fint med härliga papper och dekorationer:) De virkade blommorna var jätte söta:)) Gillade fjädrarna oxå:)

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Det är en väldigt trevlig blogg som du har!
      Tack vad snällt sagt.

      Radera
  2. gorgeous love the crochetted flowers look great
    hugs Kate xx

    SvaraRadera
  3. Klart du ska vara nöjd med det fina koret, det blev ju jättebra.
    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Tack för din snälla kommentar hos mig!

    Vilka fina arbeten du gör!!!
    Härligt att se!

    Kram//Maja

    SvaraRadera
  5. Så fint kort i milda färger! Gillar det delade tårtpappret! Måste jag lägga in i "idé-banken"!! :-)
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  6. Jättefint kort med många dekorationer att titta på,
    jag gillar knappar och dom här är snygga :)
    Ha det gott//Lisa :)

    SvaraRadera
  7. Så fint gjort! Roligt att få ta del av ditt skapande. :)

    Svar: Tack för ditt beröm.

    Kram

    SvaraRadera