torsdag 2 april 2015

Armband,armband,armband!

God Morgon!
Jag måste säga att det var otroligt lockande att stanna kvar i sängen och sova bort halva dagen, men eftersom jag har ett grupparbete som väntar så var det inte riktigt ett alternativ. 

I dag har jag ett till armband att visa. Till det här armbandet använde jag en sort av dom pärlorna som jag gjorde, en sorts blå pärla och två olika transparenta pärlor. Jag gjorde två armband och satte ihop dom med en metalring med en berlock i. 




Jag gillar den här typen av dubbelarmband som verkligen är gjorda för varandra. Det blir en snygg matchning som ändå skulle vara fina var för sig.

Nu blir det lite fix innan jag ska till tåget. Det är avstängd mellan Älvsjö och Stockholm C så det blir en väldigt lång tur. I vanliga fall tar det ungefär en timme härifrån men nu blir det nästan dubbla tiden.
Vad gör man inte för skolarbeten!

Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar