lördag 25 april 2015

Lite lördags shopping och Kort motiv

Hejsan hejsan!
Hoppas att ni har haft en trevlig lördag hittills. Här kunde värdet vara bättre så jag hoppas att det inte håller i sig.

I veckan stämplade jag ut lite motiv som jag tänkte fylla i och ha klara när jag inte har lust eller tid att sitta och måla. Jag målade med akvarellfärg och det blev ganska fint! Jag har redan börjat fundera på lite kort som jag vill göra.


I dag har jag varit iväg på en del ärenden och passade samtidigt på att ta en titt inne i Panduro och IKEA. Jag fick med mig lite små saker som jag tänkte visa:


Jag var egentlien ute efter en lite mörkare/mössgrön lera men det hade dom tyvärr inte. Jag fick trösta mig med dom här färgerna: en beige, vitt med glitter, guld och silver!

Jag köpte även lite mer washi tejp. Det rosa och det gröna setet köpte jag ifrån IKEA och den svartvita kommer från Panduro.

Två nya flaskor med stickles blev det också, en kopparfärgad och en blå.

Sist blev det nytt lim och två garnnystan!



Nu ska jag plocka lite och njuta av resten av eftermiddagen.
Tack för besöket!


5 kommentarer:

  1. Tack för den fina kommentaren!
    Gillar ditt fina pyssel i bloggen. Kul att se att du ska pyssla mer ;)

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket fint du hittat. Ska bli kul se vad du skapar med detta. :)
    kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Ska bli roligt att se vad du gör med dessa saker.
    Mia

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint du har köpt! Gillar stämplarna och hur du färglagt dem :)

    Kram, Maria

    SvaraRadera
  5. Snyggt färglagt, ska bli kul att se slutresultatet.

    SvaraRadera