tisdag 7 april 2015

Mer presenter och födelsedagskort

God kväll!
Det känns som att det har varit en hel del födelsedagar den senaste tiden. Först fyllde min mormor år, sen min äldsta bror och senast min kusin plus att mina två andra bröder fyller år om en månad. Det är grymt kul då man kan passa på att träffa familjen och fixa lite presenter.
Vi firade min kusins 30 årsdag i helgen och jag köpte en present från mig och min familj och gjorde ett kort.

Boarden som jag gjorde på paketet består av två olika papperstejper från IKEA, dom kom i två olika set ett svart och ett blått. Dom har även ett grönt och ett rosa.

Jag ville satsa på lite härliga mönster men höll det inom samma färgskala för att det inte skulle bli helt all over the place.

Lite blandade rosor som följer färgtemat super bra och svarta blad som jag har stansat ut.

Jag stämplade siffrorna i blått och sen fyllde jag i dom med en kallgrå penna för att de skulle synas bättre men ändå inte vara the main focus.



Det är alltid grymt kul att e bort presenter speciellt när man får spendera lite extra tid på att slå in det. Jag inbillar mig att det är lite roligare att få det också, även om all tejp kanske inte gjorde det till det lättaste paketet att öppna!

Nu är det fullt upp fram tills helgen! I morgon ska vi ha den sista genomgången inför vår grupp redovisning på torsdag och torsdag-fredag ska hela klassen redovisa. I helgen blir det att fixa lite med bilen, byta däck och lampor och lite annat inte så intressant. Jag måste även förbereda lite inför nästa kurs som börjar på måndag vilket hade varit lite lättare om vi hade fått vår kursplan.

Jag hoppas att ni gillade kortet och paketet, och tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar