måndag 27 april 2015

Mina senaste pärlor i grönt och brunt

God Morgon!
Förra veckan var jag väldigt sugen på att göra lite nya armband, men jag ville ha lite fler nya pärlor än dom bruna som jag gjorde senast. Så i lördags kväll satte jag mig igen och fixade lite.
Det blev några fler i samma färgsättning som de förra, men den här gången i en marmor design. Sedan gjorde jag några, enligt mig, otroligt härliga i grönt och brunt!Det är nog dom snyggaste som jag har gjort hittills (vilket kanske säger mer än dom som jag har gjort tidigare än dom här).




Dom båda pärlorna blev i ungefär samma storlek och jag känner att det är de som passar bäst till memorywiren. Nu är jag sugen på att sätta igång! Jag gjorde även en till sak i samma lera som de gröna pärlorna som jag tänkte visa lite mer av i veckan.

I dag har jag en föreläsning och sen ska jag jobba med mig grupp inför vår redovisning som är nästa måndag. Vi har även en tenta som ska in nästa fredag. Jag hade velat börja på den i helgen men eftersom jag har blivit sjuk kände jag mig påtok för hängig. Förhoppningsvis hinner jag i alla fall börja i helgen. Det är ju röddag på fredag så då är jag ledig men på lördagen så jobbar jag. Får se hur det går!

Ha en jätte trevlig start på veckan och tack för besöket!

3 kommentarer:

  1. Men så häftigt, gör du pärlorna själv? Och målar dom också, då alltså....jag blev nästan lite stum nu. Så läckra!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Superläckra pärlor, vad läckert att du mönstrar och färgar dem på egen hand!

    Varmt tack för dina fina kommentarer i mon blogg, det uppskattas! =)

    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  3. Wow vad duktig du är! Otroligt kreativt och vackert.

    Kram, Maria

    SvaraRadera