onsdag 29 april 2015

Mönster på Mönster

God morgon!
I dag tänkte jag visa kortet som jag gjorde till mig bror när han fyllde år förra månaden då jag helt glömt bort det.
Jag ville göra ett ganska enkelt kort men med mycket mönster. Jag valde då att arbete i svart, vitt och grönt.



Jag gillar dom olika svart/vita washitejeperna och eftersom jag har köpt så många den senaste månaden så känner jag att jag måste använda upp dom också. Vilket är varför dom har varit med på nästa alla kort som jag har gjort den senaste tiden.
Jag ville även använde lite brands, det känns som att det var väldigt stort för ett par år sedan men att intresset har svalnat lite. Men eftersom jag hr en hel del och dom är så fina så är det klart att dom ska användas upp!

I dag har jag inga lektioner men jag ska träffa min arbetsgrupp och vi ska fixa inför vår presentation. Just nu känns det som att vi ligger bra till, vilket är tur eftersom jag måste hinna med att skiva tentan som ska in på fredag. Plus jobb på lördag, så det blir en lite små stressig vecka! Men det känns ändå väldigt kul och nu är det inte långt kvar till sommaren och utlandsresor! Härligt om jag får säa det själv.

Ha en jätte trevlig dag och välkommen tillbaka!

4 kommentarer:

  1. Jättefint kort! Snyggt med mustascherna i bakgrunden :)

    SvaraRadera
  2. Blev ett läckert kort, jättefint. Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort i passande färger till en man. Gissar att din bror blev väldigt glad för det:)
    Kram och ha en fin Valborg!

    SvaraRadera
  4. Hej Rebecca!
    Ett riktigt läckert killkort med snygga papper, washitejp och dekorationer:)) Hoppas din bror blev glad:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera