söndag 12 april 2015

Nytt memorywire armband i rosa och guld

God morgon!
Hittills har den varit en väldigt lugn helg här hemma men i dag måste jag fixa med bilen och plugga inför kommande vecka. Så dagen kunde varit roligare.
I går hade jag i alla fall tid att göra lite vad jag ville så det blev lite pyssel. Jag gjorde ännu ett armband, jag tycker att dom blir ganska fina så det är svårt att låta bli.




Jag behöver återigen göra lite nya pärlor så att jag kan göra lite olika färgkombinationer men jag vet inte riktigt vilka färger jag ska satsa på. Vi får se.

Nu måste jag dra igång dagen på riktigt. Tack för mig!!

8 kommentarer:

  1. Underbart armband i läckra färger! Så mycket fint du har här inne och så mycket olika pyssel. Superfint!
    Må så gott//Elinor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är grymt kul med lite omväxling.

      Radera
  2. Tack för din fina kommentar hos mig! Wow vilka vackra saker du gör! Otroligt fint armband.

    Kram, Maria

    SvaraRadera
  3. Åh, vilket fint armband! Tack för din gulliga kommentar
    inne hos mig:) Jättefina saker du gör!
    Kram och ha det fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad snällt sagt.
      Det var kul att titta runt, du gör så mycket fint.

      Radera
  4. Lovely work ,very inspiring.......cheers

    SvaraRadera