fredag 3 april 2015

Nytt pyssel: Project life

God kväll!
Den senaste tiden har jag kollat runt på lite fina bloggar och instagram konton där jag har sett jätte fina scrapbooking projekt. Tillslut bestämde jag mig för att hoppa på trenden med Project Life så jag tog en sväng till Panduro där jag köpte med mig ett album, papper, stickers, labels och lite där till!




Jag tycker att det verkar som ett otroligt roligt sätt att sätta ihop fina album med ett par timmar roligt scrapande. Jag är grymt sugen på att sätta igång. Jag har sett att de flesta jobbar med en sida till varje vecka men jag har nog tänkt göra en sida till varje månad. Då tänkte jag även börja jobba mig bakåt!

Nu kliar det i fingrarna för att sätta igång.
Tack för besöket och ha en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar