måndag 20 april 2015

Pärlor i brunt och beiget

God Morgon!
En ny vecka, nya tag! Den här veckan kommer nog att rulla på hyfsat fort. Jag har skola varje dag och som vanligt en del läsning. Det känns som att jag har något inplanerat i helgen men jag kan inte komma ihåg vad. Menmen!

I lördags jobbade jag och i går var jag bara hemma och varvad lite pyssel med att läsa diverse texter till skolan. Ett av mina pyssel projekt var att göra lite nya pärlor. Den här gången använde jag mig utav mörkbrun, beige och ljus grå lera och det blev två olika design på pärlorna.



Jag gjorde dom i ungefär samma storlek så att det ska bli lättare att matcha ihop dom på samma armband. Tyvärr syns de gråa inte så jätte bra på bilden.

Jag tror att jag ska göra lite fler pärlor innan jag börja sätta ihop några armband. Det är lite roligare att kunna göra flera olika på en och samma gång. Jag skulle vilja göra en sort till i samma färgtema och sen några med grönt. Vi får se om det blir av den här veckan eller om det får bli senare.

Hoppas att ni får en trevlig dag! Själv ser jag framemot dagens föreläsning följt av lite läsning innan jag ska på bio med min syster.

Tack för besöket!

2 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina pärlor du gjort. Sååå duktig du är:)
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Wow, va snygga pärlor...
    Kram & hoppas att det blir en bra vecka :)

    SvaraRadera