torsdag 9 april 2015

Project Life January 2015

God morgon!
Hoppas att ni ser fram emot ännu en trevlig dag. Själv ska jag ha redovisning i dag och känner mig lite små stressad då tågtrafiken har varit väldigt strulig den senaste veckan. Förhoppningsvis slipper jag och alla andra resenärer strul i dag!
Efter att jag visade upp mitt Project life matrial så dök jag direkt ner i det! Jag gjorde som jag fört hade tänkt med en sida per månad, det känns ganska lagom. Jag är redan klar med januari och februari så nästa steg är att välja ut kort från mars.

Här är min sida från januari!


Den här bilden tog jag i början av månaden när det började snöa ordentligt. 

Dom här bilderna är från mitt kusinbarns dop...

...liksom den här.

Nästa rad på sidan inleds med lite fika bilder sån min mans födelsedag.

Till vänster är en bild på mitt lapptäcke som jag jobbade på och till höger en månads bild med min man födelsedag inringad. 

Sist är det lite fler bilder sån födelsedagsfikat!

Det är verkligen en roligt sätt att få ihop ett fint och unikt album. Det ska bli grymt kul att se hur året blir.
Nu ska jag fixa mig och dra till min förhoppningsvis inte försenade buss!
Ha en trevlig dag!!

8 kommentarer:

  1. Fina PL sidor du har gjort, kul att dokumentera ett helt år.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Ja det är det verkligen :)

      Radera
  2. Å vilka fina PLsidor du skapar!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina sidor du gjort! Och vilket minne att kunna se tillbaka på!!
    Kram och må så gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är verkligen kul att ha.

      Radera
  4. Åh, härliga bilder och fin layout av det hela! :)

    SvaraRadera