torsdag 16 april 2015

Virkade Macarons

HallåHallå!
Det blev en lite annan dags planering då dagens lektion blev inställd. Det resulterade i en skön sovmorgon och lite hemma plugg istället. Inte helt fel om jag får säga det själv.
I går hade jag lite tid över för att virka lite. Jag testade att göra ett gäng macarons. Jag är inte riktigt nöjd med hur dom blev så jag ska nog testa att göra om mönstret så får vi se!

Så är blev dom första i alla fall, Macarons 1.0!




Dom är lite för tjocka och lite för runda om du frågar mig, men det är lätt fixat!
Nu ska jag läsa lite kurslitteratur innan jag gör något roligare.

Ha en trevlig dag!

2 kommentarer:

  1. Åhh, vilken fin blogg du har - och "söta" och spännande mönster! Jag virkar faktiskt också! ;-) Eftersom du är en noreplay-comment bloggare så skriver jag här och tackar för dina fina ord - och så har du ju två lotter till dragningen! :-)
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar i min blogg!
    Nu har jag tittat runt lite hos dig och ser att du har många strängar på din lyra - både kort, smycken och virkning!
    Väldigt snyggt och välarbetat alltsammans :)
    Kram!// Elisabet

    SvaraRadera