fredag 29 maj 2015

Haul från USA

God Morgon!
Äntligen är det fredag! Det har varit en lite konstig vecka eftersom jag tycker att det har känt som fredag varje dag, men veckan har ändå gått fort. Dagens plan är att fört åka och jobba på vårt grupparbete och sen gå på bio med min lillebror. Jag trodde först att det här skulle bli en väldigt lugn helg men det blev en del uppbokat eftersom min farmor fyllt och det är mors dag. Men skolan är snart över så då har jag tid att ta det lugnt!

I dag tänkte jag visa vad jag fick i ett packet för ett tag sen. Jag la en beställning hos Scrapbook.com eftersom dom hade de hexagon dies som jag ville ha. Jag hade först kollat på att köpa dom från England men det blev billigare att köpa dom från USA då dom både var på rea och man fik en rabattkod som gjorde frakten billigare. Det kändes lite tråkigt att bara köpa  dom två diesen så jag la till lite extra saker i beställningen.

Allt tillsammans!

Jag köpte tre ark med Project Lide cards, varje ark kostade $0,44 styck då dom var på rea.

Jag köpte även ett ark med klisterbokstäver och lite andra former (det till vänster) för $2,24 och ett ark med klistermärken med skoltema (det till höger) för $1,99.
Jag köpte även en förpackning med trä och papp dekorationer (den i mitten) för $3,19.

Hexagon deisen kostade $15,99 styck och sen köpte jag två andra dies: en liten fjäril fr $3,99 och en swirl för $9,59.

Jag använde swirl diesen när jag gjorde min lillebrors kort men det andra har jag inte hunnit testa än. Så det ska bli kul att göra!

Tack för besöket!

1 kommentar:

  1. Vad en massa fint du har shoppat :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera