söndag 3 maj 2015

Nytt ljusblått dubbelarmband

Hejsan!
Då var ännu en helg över, om du frågar mig så gick den förbi alldeles för snabbt. Vilket kan vara för att jag har haft fullt upp och dagarna är inne så långa som jag önskar. Men det känns som att jag har kommit en bit på vägen med mitt skolarbete och jag har fått lite pyssel  gjort så överlag har de varit en bra helg.

Eftersom jag köpte lite nya scrapbook saker tidigare i veckan så var jag lite tvungen att pyssla lite med det, men jag satte mig även med mina pärlor för att sätta ihop lite nya armband. Eftersom jag inte vill försumma mina gamla pärlor och bara använda dom som jag gjort senaste valde jag att sätta ihop ett blått armband med pärlorna som jag gjorde i början av mars.

Jag gjorde ett armband med två olika pärlor som jag gjort själv, transparenta glaspärlor och en stort mellandelar. Till det gjorde jag ett tunt armband av glaspärlor varpå jag satte ihop dom båda armbanden med en metallring som jag pyntade med tre berlocker.

  

Nu ska jag antingen förbereda för morgondagens presentation eller ta en tupplur, jag har inte riktigt bestämt mig för vilket.

Tack för besöket och ha en underbar dag!

5 kommentarer:

  1. Vilka fina armband du gjort, fint med berlocker och fina färger. Älskar vitt och turkost.

    SvaraRadera
  2. Jättefina armband du gjort:)
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  3. Jättefint armband, va duktig du är =) kram

    SvaraRadera
  4. Åh så otroligt snyggt!!!

    SvaraRadera