tisdag 19 maj 2015

Två nya armband i naturfärger

Hejsan!
I dag tänkte jag visa två nya armband som går i grönt brunt och beiget. Jag parade ihop mina egengjorda pärlor med transparenta glaspärlor. Det blev en enkel design men jag älskar mönstren på pärlorna.


Det ena armbanden fick en liten mellan del i metal med ett hjärta för att få designen att gå ihop.



I dag har jag varit hemma med det har varit fyllt upp med veckans plugg. Vi har en hel del böcker att läsa den här veckan och nästa vecka är det dags att börja med kursens sista uppgift. Det har verkligen varit ett otroligt första år i skolan och även om jag längtar efter lite ledighet så är jag väldigt pepp inför nästa termin.

I går kväll stämplade jag upp lite nya kort motiv. Jag skulle vilja ge mig på och göra lite mer barn anpassade kort så jag stämplade upp lite djur och nallar. Jag har ett motiv kvar att måla i innan jag klipper ut dom. Dom två i mitten på det närmaste arket blev inte så bra stämplat så jag ska göra om det på andra sidan när det andra är urklippt.


Några favoriter!


Det blev en helt del grönt och brunt vilket ska bli intressant. Vi får se vad det blir för kort!

Tack för besöket!

1 kommentar:

  1. Vilka söta stämplar du har satt ihop, kul att göra lite barnkort. Jättefina armband har du gjort med. Kram

    SvaraRadera