lördag 13 juni 2015

En hel hög med mini kort

Hejsan!
Hoppas att allt är bra med er och att ni ha haft en toppen dag.
Själv har jag varit en sväng på IKEA och efter det ha jag bara tagit det lugnt.

I torsdags hade min mans elever skolavslutning. Han ge dom ett litet personligt meddelande så jag erbjöd mig att göra ett varsitt kort till dom.
Korten blev 10x10 cm och jag ville hålla dom ganska enkla. Jag valde att jobba lite från samma "teman" för att som skulle likvärdiga. Jag ville även ha varje barn namn på korten.

Här är alla korten tillsammans:

Jag gjorde fyra kort med det här roliga mönstrade papper med djur. Efter att jag hade gjort tre stycken ville jag göra något lite annorlunda så jag klippte ut en elefant och en zebra och använde som dekorationer istället.

Det blev fyra stycken rosa kort. Prinsessan kommer ifrån cut a part ark från ScrapBerry's och björnarna har jag stämplat ut och färglagt själv.

Jag gjorde fem stycken blåa kort med lite landade figurer: katt, älva, fjäril och snigel.

Det blev även två gröna kort med utstämplade motiv som jag färglagt själv.

Jag hoppas att dom blev uppskattade. Det va roligt att göra en liten annan typ av kort i jämförelsevis med vad jag bukar göra.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar