tisdag 30 juni 2015

Haul från Danmark och Online

Hejsan!
Hoppas att allt är bra med er! Själva sitter jag och njuter av första heldagen i Thailand. Vi landade i går på morgonen och sen var vi en sväng förbi IKEA (som inte öppnade fören kl 10) innan den fyra timmar långa bilresan till huset. Så alla var rätt trötta i går.
Hittills har det varit väldigt bra väder fast det är regn period och vi hoppas att det håller i sig. I morgon ska vi i väg in till stan för att kolla lite affärer och gå på nattmarknad. Vi kommer att stanna här tills på fredag då vi ska åka till ön Khao Tao.

Innan vi åkte fick jag en hel del nya scrap saker! Jag la in en beställning på Panduro och besökte deras butik när dom hade sin rea och jag hade även lagt en beställning hos Scrapfabriken när dom hade sin stora födelsedags-rea.


Jag kan börja med det som jag köpte från Panduro:
Jag beställde två olika bokstavs sätt och en hel hög med enamel dots: både vanliga runda men också några hjärtformade och ett sett med pilar.

Jag köpte en hel hög med trä- och kork dekorationer plus en tub stickels och en förpackning med flairs.

Jag köpte två olika scrap kit för en bilig penning och ett par sidor med Sn@p motiv samt ett set med dekorativa gem.
Dom här Tilda tygerna kostade 15 kr styck och jag råkade köpte två av dom nedre, men det går inget eftersom det var så fint!

Jag köpte ett gäng Hama pärlor för jag ville testa på att göra egna enamel dots, jag åter kommer med hur det går!
Sen köpte jag även svsrta glaspärlor och ett clear stamp set.

Och det här köpte jag ifrån Scrapfabriken:
Jag älskar det här setet med olika kamera Wood veners! Jag har redan använt ett par och det blev toppen. Setet nedan för det ä lite blandade sommar dekorationer, dom var mycket större än jag trodde att dom skulle vara men det går nog an!
Eftersom dom inte hade några gröna eller gula enamel dots på Panduro så köpte jag några från Scrapfabriken. Jag köpte även några små vita och cream färgade blommor och en förpackning med mini knappar i brunt och blått.

Jag köpte lite olika set från Simple stories: Ett Lovely Cars set med mönster kort och die cuts, två set (chipboard och die cuts) från deras Life documented serie och ett stickers set i svart, vitt och guld.

Jag köpte även lite andra blandade klistermärken, labels oh chipboards set ...

... och en hel hög med klister bokstäver!

Jag köpte tre stycken 30x30 cm klister ark med bokstäver och fraser samt ett med olika klister märken från Simple stories I Am kolletion.



När jag var i Danmark besökte jag en bokhandel som hade lite scrapbook saker!

Jag köpte ett set med gelatos eftersom jag har set så många på youtube använda sig utav dom.

Jag köpte två rulla med dekorations tejp, en guld glittrig och en silver glittrig, plus en rulle svart tråd.
Jag köpte två set med stämplar med lite roliga motiv...

och två stansar!

Jag köpte även lite project life kort. Tyvärr var dom lite tunna men jag får nog användning av dom i alla fall.

Nu ska jag tacka för mig! Hoppas att ni har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar