lördag 27 juni 2015

Kill the Kit: May 2015 Hip Kit

Hejsan!
Nu när jag äntligen har visat upp alla mina projekt som jag gjorde med mitt May Hip Kit tänkte jag visa hur mycket jag fick över. Om ni är nyfikna på vad som fanns med i kitet från början så kan ni klicka in här.
Innan jag går igenom vad jag har kvar från kitet tänkte jag visa allt jag fick ut ifrån det och om ni klickar på bilderna kan ni komma till det inlägget:



















Och utav hela kitet så är det här det som jag fick över:
Utav dom 10 30x30 cm mönster papperna och dom 12 15x15 papperna få fick jag över scrapbitarna på övre bilden och dom cut outs på undre. Tillsammans skulle det nästan bilda 1,5 30x30 papper så jag använde upp otroligt mycket papper om du frågar mig!


Jag hade ett fåtal dekorationer kvar ifrån Pink Paislees Citrus Twist Chipboard Accents, en liten "thank you" vimpel från Evalicious  Life's Sweet Puffy Stickers set och ordet "Rad" från Chickaniddy  Yippee Enamel Words set,

Utav dom 30 washi tejp bitarna ifrån Dear Lizzy så hade jag fem och en halv kvar. Jag använde upp så myket tejp som jag kunde men ser inget problem i att ha några kvar så jag helt klart kommer att använda upp dom.

Och här är resten av dom blandade dekorationerna som jag fick kvar. Jag älskade trä-orden men efter ett tag så tröttnade jag lite då det kändes som att jag använt dom på var och varannan Lay out. Med tänkte på att jag använde upp 6 stycken och jag gjorde 11 lay outs så stämde det ganska bra.

Här är alla bokstäver som jag fick kvar och det syns nog ganska tydligt vilket set som jag tyckte bäst om!



Det här kitet var verkligen toppen! Jag har mitt Juni kit hemma men jag har inte börjat på det än eftersom jag höll på med ett annat kit när jag fick det plus att jag tyckte att det skulle passa toppen till min Juni project life sida och dom lay outs som jag kommer göra med fotona från vår kommande Thailand resa!
Hoppas att ni tycker att det har varit kul att se mig använda upp det här kitet. Även om jag har en del över så tycker jag att det helt klart var värt pengarna för dom la outs och sidorna som jag fick ut.

Tack för besöket och ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar