torsdag 18 juni 2015

May Hip Kit #10: Black 'n White

God Morgon!
Med en ny dag så tänkte jag visa en ny lay out! Fotot som jag använde tog jag när jag gick på gymnasiet. Det är taget med en analog kamera och jag har framkallat det själv.
Jag använde ett grått cardstock fån mitt lager och färgade det med lite mist och modeling paste tillsammans med en stencil från Panduro.


Jag stansade ut lite cirklar från blandade papper och kantade dom med lite distress ink. Jag använde även en label från Simple Stories fån mitt lager. Jag använde även siffror och fjärilen från kitet.

Jag använde en guldig transparent "#" dekoration innan min titel. Under titeln satte jag en remsa washi tejp.

Jag använde lite cut a part ord och hjärtan fån kitet. Jag stansade även ut två tags och använde lite bokstäver och snöre från mitt lager.



Nu ska jag i väg och jobba ett par timmar innan jag drar i väg på en dejt med min man.
Hoppas att ni får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar