söndag 14 juni 2015

May Hip Kit #7: Project Life Thailand 2014 - del 2

Hejsan!
Efter en oroligt lång sovmorgon känner jag mig hyfsat utvilad. Jag har sovit väldigt lite den här veckan och har därför inte känt mig riktigt på topp. Så i dag kanske jag kan ta på mig katastrofen som är vårt hem (=städa).

Innan jag drar i gång med det så tänkte jag visa del 2 av min project life sida om vår Thailandsresa från förra året. Jag visade den första sidan för ett par veckor sen så det var hög tid att visa nästa!


I den första fickan blev det en enkel smyckning med en av ramarna från Pink Paislee och et gäng av cut out orden. Jag tog även min vita pearl maker och gjorde små små "prickar".

Fotot bredvid det är på mig och en av mina bröder (vi hittade små jucie packet med One Piece tema- awesome!). Jag använde två puffystickers från Evalicious, ena var en liten flagga/vimpel  med texten "life's good" och den andra var en av dom söta små drickorna som jag tyckte passade hur bra som helst till den här bilden. Ettiketen och cirkel dekorationen kom med Pink Paislee cut out set och det lilla hjärtat kom med chipboard setet.

Dom flesta bilderna på den här sidan togs när vi var ute på ön Koh Tao så jag gjorde ett litet title card med öns namn. Jag använde lite fler cut outs från Pink Paislee och den här underbara washi biten från Dear Lizzy. Jag använde Chickaniddy bokstäverna till själva titeln.

Nästa rad började jag med ett foto på en fin blomma vid min pappas hus. Det blev väldigt enkelt dekorerat eftersom jag tyckte att fotot i sig var med som dekoration. Hörnet kom med chipboard setet och dom andra frå cut out setet, båda från Pink Paislee.

Bredvid det lev det ett filer kort med lite cut outs som dekorationer. Jag dekorerade det inte så mycket eftersom jag kände att själva pappret var väldigt mönstrat och att det hände tillräckligt.

Det här fotot dekorerade jag mer fler cut outs och ett gäng paljetter från mitt lager.

Här använde jag en till bit med washi och ett cut out ord som säger "check this out ->". Jag använde även några av enamel trekanterna som kom med ord setet från Chickaniddy.

Här använde jag en liknande washi fast med vita prickar och fler trekanter..

Lite fler cut outs och även här använde jag min vita pearl maker.

Sista fotot är på min man och mig själv när vi snorklade. Jag dekorerade det här fotot med två olika washibitar, en randig och en prickig, samt lite olika cut outs. Jag klämde även in lite paljetter från mitt lager.

Nu ska jag se om jag kan få något gjort. Tack för besöket!

1 kommentar:

  1. Härliga bilder, kul att du förervigat det med PL.

    SvaraRadera