onsdag 17 juni 2015

May Hip Kit # 9: My Sis

God Morgon!
Hoppas att ni ha det bra den här härliga sommar dagen! Jag har ett par timmars jobb framför mig innan jag åker hem igen och böjar planera lite inför våra resor. I helgen ska vi till Köpenhamn och nästa helg åker vi till Thailand.

I dag tänkte jag visa en av mina lay out som jag har gjort dom senaste veckorna. Jag valde ett foto på mig och min syster från ett par år sen nä vi var ute och blåste såpbubblor. Jag älskar den är fina prickiga grundpappret och piffade bara upp det med lite rosa färg och ett par droppar med svart färg.


I ena hörnet la jag en grund med en washi bit och ovan på det satte jag lite blandade dekorationer. Jag använde en av de få transparenta dekorationerna som jag hade kvar, ett par utklippta ord och det lila kuvertet kom från en tillverka remsa. Den lilla stickersen är från Tim Holtz och kommer från Small Talk blocket.
Dom rosa orden klippte jag ut från en av washi tejp remsona och sen har jag blandat lite transparenta ord dekorationer men lite paljetter från mitt lager. "XO" dekorationen klippte jag ut fån en större bit från cut a part arket.
Jag försökte att använde lite fler utav mina fin regnbåges stickers och dom fina faom stickersen.

Ovan för fotot blev det en härlig blandning med scap pappe, washitejp, cut out dekorationer och ett par tags som jag stansat ut. Papperssnöret kommer ifrån Panduro.


Det här är nog en av mina favorit lay outs som jag gjorde med det här kitet. Ju mer jag använde det desto bättre lay outs fick jag. Jag har fotfarande ett par tidigare att visa som jag kanske inte blev % nöjd med, men man lär sig.

Nu är det dags för mig att gå! Ha en trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Åh vilken härlig LO!! Man blir alldeles glad av den, och det finns många fina detaljer man kan titta länge på :)

    Tack för titten inne hos mig, jag blev jätteglad!

    SvaraRadera