måndag 15 juni 2015

Prinsesskort i grönt och brunt

God morgon!
Ny vecka, nya tag. Nu känns det som att sommarlovet dragit i gång på riktigt. På fredag ska jag med min man och hans vänner till Köpenhamn där dom ska spela och nästa vecka åker vi till Thailand. Tänk att tiden har gått så fort!
Jag ska börja veckan med att gå till frisören och klippa mig, vilket verkligen är på tiden. Efter det ska jag in till stan med min mamma och lillebror. Så det bli nog kul!

Innan jag åker tänkte jag visa ett kort som jag gjorde för ett tag sen. Det blev ett prissens kort fast i en lite mer neutralton.

Cirklarna klippte jag ut från ett mönster papper och blommorna har jag köpt på slöjd detaljer. Rosetten har jag haft ett bra tag och kom i ett jul-set.
Jag gjorde en rad med halv pärlor ovan för motivet, pärlorna kommer från Panduro.

Motivstämpeln är ett par år gammal och kommer även den ifrån Panduro. Jag har färglagd den med akvarell färger.

Nu måste jag tacka för mig och önska er en trevlig vecka!

1 kommentar:

  1. Ett jättegulligt kort i mysiga färger.
    Ha det så trevligt på era semestrar.
    Kram!

    SvaraRadera