torsdag 23 juli 2015

Project Life November 2014 och semesterbilder

Hejsan!
Igår landade vi i Sverige efter e låg resa från huset i Thailand. Det var tre otroligt trevliga semester veckor med stor del av min familj. Vädret var toppen fram till dom sista få dagarna då det blev lite regningare och kallare, men innan det var det alldeles lagom.
 Jag har inte hunnit kolla igenom alla foton än (300-400 st).  Förhoppningsvis hinner/orkar jag göra det i dag så att jag kan skicka iväg en beställning till Fuji.

Här är i alla fall några foton från vår semester!














Och nu vidare till något inte så semestrigt! Min november sida i mitt project life album blev mycket juligare än mina december sidor. I november gjorde jag en hel del julpyssel och stod på en julmarknad så det influerade sidan väldigt mycket.


Mönsterpappret kommer från ett äldre 15x15 album från Panduro, även datumstämpeln kommer därifrån. Ettiketen, bokstäverna och banern kommer från Simple Stories.

Vi var på Heron City och bowlade och där har dom en liten snacks butik som säljer Jelly Beans. Jag monterade fotot på ett gammalt mönsterark och faom bokstäverna kommer från Panduro. Blinget köpte jag på Ica.
Mönsterpappret till höger kommer från ett 15x15 julalbum som jag köpte på Panduro förra året,även  den blåa washitejpen kommer från Panduro. Dom båda röda ettiketerna kommer från Simple Stories och trädekorationen köpte jag löst på Syfestivalen för ett par år sen.

Längst ner till höger satt jag ett foto på en av dom många julkort som jag gjorde i november. Jag använde samma washitejp som tidigare, lite fler etiketter och en blå knapp.

Högst upp till höger använde jag ett till mönsterpapper från julalbumet. Jag stansade ut en cirkel ur samma papper som jag monterade Jelly Bean fotot på. Washitejpen köpte jag för länge sen på Panduro och under fotot monterade jag en bit scraper i samma mönster till mitt titelkort.

Grundpappret till vänster kommer från samma pappersalbum som det första jag använde, även det brunrandiga pappret (ett journalingset)är köpt på Panduro tillsammans med frimärkena och dom bruna knapparna.
Fotot till höger monterade jag på samma papper från Jelly Bean fotot och etiketterna kommer från Simple Stories medans "loved" stickersen kommer från My Minds Eye.

Grundpappret kommer från samma album som det första jag använde och jag använde en heldel etiketter från Simple Stories.

Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar