fredag 24 juli 2015

Project Life Oktober 2014

Hejsan!
Jag tänkte fortsätta att visa mina project life sidor, eftersom jag ligger lite efter i uppdateringen så blir det lite konstigt att visa det senaste jag har scrapat om det ligger flera månader ifrån.
I dag tänkte jag visa min Oktoer sida. När jag skulle välja mina foton till den här sidan upptäckte jag att jag inte hade tagit några bilder med min kamera och inte uppdaterat min blogg något alls. Så jag var tvungen att kolla i min almanacka vad jag faktiskt hade gjort den månaden. Det visade sig att det var den månaden som jag tog mitt körkort plus att det var min andra månad på högskolan så jag hade verkligen fullt upp. Som tur hade jag nyligen skafta instagram så jag kunde plocka lite bilder därifrån.
Alla project life kort som jag använde till den här sidan kommer från ett set från Panduro, Design cards Curiosity heter setet om någon är sugen.

Jag gillade verkligen det här kortet och det känndes inte som att det behövdes dekoreras så mycket. Så jag nöjde mig med eprickig washitejp, en label från Simple Stories och en clear stamp från Panduro för månaden.

Ett av mina instagram foton var en jätte fin höstmorgon när jag var påväg till tåget. "Its a new Day!" dekorationen var ett litet kort som kom med Design cards Curiosity setet som jag kapade ner lite. Bakom det satte jag en liten Simple Stories label och använde min datum stämpel från Panduro. Jag stansade även ut ett blad med min stans från panduro och använde lite scrap papper för att göra lite lager.
På det högra kortet skrev jag lite om månaden i överlag. Jag dekorerade kortet med en bit washitejp och en pil från ett stickersset från Panduro.

Kortet längst ner till vänster tog jag när jag scrapade de här sidan. Det är uppslaget är från veckan när jag tog körkortet och så la jag mitt körkort i mitten.
Under mitt cluster la jag en remsa washitejp, den andra mitten av det avklippta kortet för att stämpla datumet på. Jag stansade även ut små blommor och en tag som jag skrev "äntligen" på med klisterbokstäver köpta på ica.

Högst upp till höger återanvände jag samma washitejp som tidigare och e till pil från samma set som den blåa toppat med en label från Simple Stories.

Lite mer utstansade tags, blommor och blad. Frimärket kommer från det matchande klistermärksetet till korten.


Nu ska jag iväg till Stockholm med min man. Hoppas att ni får en jätte trevlig dag!!
Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar