måndag 27 juli 2015

Project Life September 2014 - del 1

Hejsan!
Den har dagen har verkligen gått snabbt! I morse körde jag min man till flygplatsen, sen kom jag hem och sov lite. Efter det spenderade jag et bra stund vid mitt pysselbord innan jag åkte och träffade min lillebror och mamma. Och nu är klockan åtta! Tiden bara flög förbi.

Menmen! Nu har vi landat i September 2014 i mitt album. Eftersom det var min födelsedags månad blev det två sidor och jag tänkte börja med denna:

När jag gjorde den här sidan hade jag precis köpte We are Memory Keppers Inked rose project life set. Så kortet som jag har använt här kommer därifrån.

Mitt titelkort består av det här härliga gula kortet med diverse rosa och orange dekorationer. September stämpel kommer ifrån Panduro och jag stämplade dom med tre olika distress ink: Mustard seed, Spiced marmalade och Picked raspberry. Den rosa washitejpen kommer ifrån IKEA och pilen har jag gjort själv med Tim Holtz stämpel och die set.
Dom vita och svarta enamel dotsen, datum stämpeln och pappershjärtat kommer ifrån Paduro. Dom små små knapparna har jag haft i mitt lager väldigt länge. 

Den blåa washitejpe kommer ifrån We are Memory Keppers och eamel dotsen från Panduro. Jag har använt samma datumstämpel som tidigare, som även har raden med hjärta. Den rosa etiketten kommer från Simple Stories och dom glittriga blommorna ar jag köpt på en leksaks affär.

Det nya på det här kortet är paljetterna som kommer ifrån Panduro.

Dom rosa enamel dotsen kommer ifrån Panduro och bokstäverna är ett par år gamla med okänt ursprung.

Den rosa klister etiketterna kommer från samma set som den innan och pil stämpel kommer från samma Tim Holtz set. Bokstäverna har jag köpt på bokhandeln och är ifrån Zdesign.



Som sagt har jag spenderat en del tid med att pyssla i dag och det har blivit lite mer scrapbooking. Det känns lite enformigt att bara visa scrapade saker men det är där intresset ligget för tillfället!
Tack för besöket!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar