tisdag 28 juli 2015

Project Life September 2014 del 2

Hej!
Min nästa sida för september är bara foton från min födelsedag. Det råkade bli så att jag inte tog några foton på mig själv  men jag fick en del fina på min familj. Jag fortsatte med We are Memory Keepers setet så dom passar bra ihop.


Jag behövde inget titelkort på den här sidan så jag gjorde det här födelsedags kortet. Grunden är ett  PL kortet från kitet, det gröna pappret kommer från mitt lager och ovan på det använde jag min rosa washitejp från IKEA. Den gul randiga ettiketen är även det från PL-setet medans alla klistermärken är ifrån Simple Stories födelsedags set.

Här har jag använt enamel dots, gul blommig washitejp och blomstans från Panduro. Kamera klistermärket har jag satt på en rund etikett, bägge från Simple Stories. Trä siffran har jag köpt på Kreatima och den vågiga cirkeln har jag stansat ut med mig sizzix.


Det rosa "Notes" kortet kommer från PL-setet medans det gråa randiga kommer från set från Panduro. Även washitejpen som jag har använt här kommer ifrån Panduro och som vanligt en etikett från Simple Stories. Dom rosa hörnen på kortet till höger fick jag med en tidning förra året.

Sista kortet här innehåller många av dom tidigare elementen: PL-kort från setet och rosa washitejp från IKEA. Paljetterna kommer från panduro och pilen har jag stansat ut med min Tim Holtz die. Klister etiketterna kommer från Simple Stories Födelsedags set.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar