torsdag 6 augusti 2015

Hip Kit Juni 2015 Main kit + Project Life Kit

Hejsan!
I dag tänkte jag visa vad jag fick i mitt Juni Hip kit! Jag ligger lite efter eftersom det kom ett par dagar innan vi åkte på semester. Men det var ändå okej för kitet passade så bra med alla mina semester bilder.

Jag öppnade kitet innan jag åkte och la allt tillsammans så jag är inte hundra på vad som kom i vilket kit. Jag köpte i alla fall Main kitet och Project life kitet.

Allt tillsammans:

Första sidan på alla fina papper från Fancy Pants, Elles Studio, Simple Stories, Pink Paislee och Crate Paper, totalt åtta ark.
Och andra sidan:

21 stycken Project Life Cards designed by Kim Watson:



Månadens bokstavs klister märken: (Från vänster till höger)
American Crafts – Kitten Thickers
Elle’s Studio – Woodgrain Mini Alphabet Stickers
Crate Paper – Poolside – Twilight Thickers
Jag är inte jätte förtjust i dom från American Crafts men jag älskar dom blåa faom stickersen från Crate Paper!

Vi fick ett set med kort stickers från Crate Paper (Journey) och dom här fina stikersen (Accent & Phrase Stickers) Crate Papers Poolside collection.

Vi fick ett härligt dekorationsset från samma Crate Paper collection som stickersen och ett set med wood veneer ord från Evalicious, plus en rulle med washi tejp från Freckled Fawn.


Från Crate Paper fick vi även deras Poolside Glitter Ephemera packet:


Sedan var det även inkluderat Fancy Pants Designs Summer Fun Insta Pack Die Cuts, som har en härlig blandning mönsterpapper/kort, craft dekorationer och mini die cuts.


Vi fick även en förpackning med olika ramar från Crate Papers Poolside collection.

Jag har redan kommit i gång med scrapandet, och det blir en hel del semesterbilder!
Hoppas att ni får en trevlig dag! Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar