fredag 14 augusti 2015

June Hip Kip #7: Hello Adventure

God Morgon!
Jag tänkte göra ett litet inlägg innan jag vandrar i väg till jobbet. I dag är sista jobbdagen sen måste jag fixa inför min resa och när jag kommer tillbaka är det dags att börja leta böcker till skolan! Det har varit en lång och otrolig sommar!

När jag gjorde den här layouten ville jag använda några av dom kork och craft dekorationerna som vi fick i kitet. Grunden är ett brunt cardstock från mitt lager som jag har färgat med vit mist. Jag använde även lite modeling paste och min stencil från Panduro. Jag skapade ganska många lager här med hjälp av de fina mönsterpapprerna från kitet och ett par av dom insta kort som vi fick med.

 Siffrorna kommer från Ellie Studio och remsan under dom kommer från insta packet, jag häftade fast det med en vanlig häftapparat. Ramen kommer även den från insta packet och den prickiga kork cirkeln kommer från Panduro. Trädekorationen kommer från Evalicious och dom andra die cut bitarna ifrån Carte Paper.

 Jag använde några bokstäver från Ellie Studio för att skriva "Awesome" som en dekorationer. Jag använde en till kork cirkel och en flair från Crafty Pickle. Trä kameran kommer från Studio Calico medans alla andra cie cuts kommer från kitet.

Jag använde korkstickersen från Crate Paper för att skriva min titel plus att jag la till lite pilar. Jag använde svart bläck för att göra lite splatter.

Hoppas att ni får en toppen dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar