måndag 24 augusti 2015

June Hip Kit # 10: Oh Happy Day

Hejsan!
Hoppas att allt är bra med er! I dag början den sista veckan innan jag går tillbaka till skolan. Samtidigt som sommaren har flugit förbi så känns det som otroligt länge sen vi avslutade andra terminen på utbildningen. Jag har verkligen gjort en hel del den här sommaren så det känns helt okej att komma tillbaka till skolan. Jag har beställt mina böcker så jag hoppas att dom hinner komma den här veckan så att jag kan kolla igenom dom innan vi börjar. Det ändå som känns tråkigt med att sommaren är över är att det kommer bli mörkare. Jag har inget problem med kallare väder men när det blir mörkt vid tre så är det inge vidare kul.

Fotot till den här layouten tog jag när jag och min bror var och hälsade på min mormor i Trosa efter att vi kom hem ifrån Thailand. Jag har redan gjort en layout med foton från den dagen, men det här fotot är på min bror och min mormor.


 Jag använde två stycken av ramarna som vi fick i kitet. Jag försöker att använda upp dom så gått jag kan eftersom jag inte är helt van med att använda ramar i mina lay outs. Enemel dotsen kommer från panduro och dom svarta die cut dekorationerna kommer från My minds eye(inte med i kitet)

 Jag använde en av project life korten som vi fick och la en av ramarna över det för att göra en liten ruta som jag kan skriva lite i.


Nu ska jag göra mig iordning innan jag måste gå till bussen. Jag ska möta upp min man för middag.
Tack för besöket och ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar