tisdag 25 augusti 2015

June Hip Kit #11 : Traveling to Vancouver Canada

Hejsan!
Samma dag som min man åkte till Vancouver  så gjorde jag den här layouten. Fotot tog jag utanför Arlanda när jag släppte av honom.
När vi fick det här mönsterpappret i kitet var jag bara tvungen att göra en res lay out så det passade perfekt!


 Jag använde upp två av hörnen som vi fick i insta setet och ett av dom träorden som vi fick. Den lilla "relax" dekorationen kom i setet med blandade dekorationer ifrån Crate paper. Jag använde även en av dom geotags som fanns med i det blåa faom klister bokstävssetet.

 Bakom mitt foto använde jag lite mönsterpapper och lite av washitejp rullen som vi fick. Trädekorationerna kommer från mitt lager och "Yippee"- dekorationen kom i Maj kitet. Jag stansade ut en cirkel ur det orangea arket och satte en etikett från Simple Stories ovan på.
Jag använde även lite svart bläck för att göra lite splatter.

 Journaly kortet kom även det med maj kitet och det svarta text raden kom i klistersetet från Crate Paper.

Den orange remsan kom med i insta setet medens vimpeln kom i samma klister set som textraden.

Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar