torsdag 27 augusti 2015

June Hip Kit #12 : Can't get enough!

God Morgon!
Jag tänkte slänga upp en litet inlägg innan jag gör mig i ordning för att gå och jobba ett par timmar. Vi får se hur det går, jag har haft världens huvudvärk hela natten och sovit otroligt dåligt. Men what to do!

Den här layout gjorde jag på ett vitt cardstock och en enklare mönsterpapper. Jag smetade ut lite distress ink för att få en fin blå skiftning på bakgrunden. Korten tog jag i Thailand när min man och lillebror badade i poolen.


 Jag ville använda upp dom här flamingo dekorationerna på en och samma layout. Dom har egentligen inget med själva fotona att göra utan är bara fina dekorationer. Dom kommer från  Ephemera packet medans kameran och "pool" ordet kommer från klisterarket, bägge från Crate Paper. Ramen kom med Fancy Pants insta setet och enamel dotsen från Crate Paper.

 Dom små klisterbokstäverna kom på klisterarket, den runda lilla flamingo dekorationen kom med enamel dotsen och dom andra dekorationerna kom i ephemera packet.

 Boarden på fotot kom i insta setet och resten från ephemera packet.

Nu tror jag att jag har tre lay outs kvar och en project life sida att visa från det här kitet. Det var verkligen ett toppen kit för semester bilder!
Jag hoppas att ni får en toppen dag! Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar