fredag 7 augusti 2015

June Hip Kit #2: End of the Day

Go' kväll!
Hoppas att ni har haft en trevlig dag. Jag och min man har haft en spa dag på Yasuragi, vilket var mysigt men dagen gick verkligen snabbt förbi.
Jag tänkte visa min andra lay out med Juni Hip Kit.

 Jag använde ett vitt cardstock från lager som grund. Jag använde min distress ink i  Mustard seed för dom fläckarna och stämpeln. Mönsterpapprerna kommer inte från kitet, dom kommer från Simple Stories Spring Simple Sets .


 Jag monterade mitt foto på tre btar mönsterpapper från kitet. Till höger om kortet använde jag en härlig blandning av dekorationer från kitet och la till ett par enamel pilar från Doodlebug Design.

Jag använde några av dom trämönstrade bokstäverna från Elle's Studio och dom gula kommer från Simple Stories. I vänstra hörnet blev det lite mer kit-dekorationer och en till pil från Doodlebug Design.

Det blev en ganska enkel dekorering eftersom jag ville ha mycket fokus på stämplingen och färgningen av cardstocket.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar