lördag 8 augusti 2015

June Hip Kit #3: The Journey

Hejsan!
Även om jag inte jobbar eller går i skolan just nu så är det ändå skönt att känna att det är lördag. Själv har jag tagit en tur till Stockholm för att leta efter en bok som tyvärr var slut, men det var ändå kul att komma iväg.
Jag har även fått ihop en till lay out med mitt Hip Kit från Juni. Jag fortsatte med semesterbilder och den här gången använde jag en bild på en gata i Koa Tao.

 Det prickiga grundpappret kommer från ett Tilda block medens jag fick det randiga i kitet.

 Längst ner i hörnet använde jag ett project life kort som jag klippte isär. Kork pilarna och övriga kork dekorationer på lay outen kommer ifrån Crate Paper medens alla kartong/craft dekorationer kommer från Fancy Pants insta set. Även ramen och vimpeln kommer ifrån Crate papper.
Datum+Remember stämpeln kommer från Panduro medens resten av orden på layouten är stämplade med rullstämpeln från juli kitet. Kamera flairen kommer från Crafty pickle.

 Pappers snöret och enamel dotsen kommer från Panduro.


Det har verkligen varit fullt upp den här sommaren. Det har blivit mycket resor, träffa folk och ha sig. I går var jag och min man på Yasuragi och hade en liten spa dag. Till en början hade jag lite svårt att ta det lugnt men efter en stund var det skönt att bara vila och vara tillsammans. Vädret var verkligen toppen med inte ett moln på himlen!






Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar