söndag 9 augusti 2015

June Hip Kit #4: Fun & Tasty

God kväll!
I dag har jag en ny lay out som inte har foton från vår semester. Efter att jag kom hem från vår resa träffade jag en vän för att ta en sväng i Skärholmen köpcenter. Där köpte vi några jätte goda och fina donuts som passade jätte bra att scrapa.

 Jag monterade ett ark akvarell papper på ett rosa cardstock från mitt lager. Jag färgade det med lite rosa och orange gelatos.
Jag valde tre av dom fotografierna som jag tog.

 Jag monterade alla foton på oranget papper och sedan använde jag använde sedan en blandning av dom fina papprerna för att göra lite lager. Jag använde även ett par remsor med den fina washitejp från kitet. Jag använde en hel del die cutsen från kitet och valde även några transparenta/svarta stickers från Simple Stories.

 Craft dekorationerna kommer från Insta setet som vi fick, labeln kommer från Simple Stories och tråden köpte jag när jag var i Danmark. Korkpilen kommer från Crate Paper setet från kitet. Datum stämpeln kommer från Panduro.

Jag använde en av korkorden till min titel tillsammans dom blå foam thickersen från kitet.

Hoppas att ni har haft en trevlig helg och ser fram emot en ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar