torsdag 13 augusti 2015

June Hip Kit #6 : Hello Summer

God kväll!
Jag har jobbat vidare med mitt juni kit. Den här gången använde jag två bilder som jag tog när jag var med min bror och min mormor i Trosa. Jag använde ett vitt cardstock från Panduro som grund och satte en stor bit av ett av dom fina mönster papprerna i mitten. Jag monterade mina foton på vitt papper och klippte det så att jag fick en fin liten kant.


 Jag använde en av dom smalare ramarna ifrån Crate Paper samt ett par die cuts och den runda trä dekorationen. Trä ordet kommer från Evalicious och dom små guldiga hjärtana och den lilla guldiga vimpeln som sitter på kortet kommer från Simple Stories. Den lilla bilden som sitter på det andra kortet kommer också från Crate Paper.

Jag använde lite fler die cuts från Crate paper och "summer" dekorationen kommer från matchande klisterset. Den lilla trä kameran kommer från mitt lager och är ifrån Studio Calico.

Jag har äntligen fått mina foton så nu kan jag fortsätta med lite semester bilder!
Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar